Vrijwillige fotograaf Aad van der Tas volgde in 2022 een opleiding tot fotograaf en had het Máximapark gekozen als onderwerp voor zijn eindopdracht. Hij trok het park in, om foto’s te maken van allerlei activiteiten, plekken en mensen in het park. Deze hebben we gebruikt op de website en onze social media. Wij zijn heel blij met zijn vrijwillige inzet en zijn bijdrage om het Máximapark in beeld te brengen. De selectie foto’s die hij heeft gemaakt voor zijn eind reportage geven een overzicht van de bezoekers van het park het hele jaar door. Het zijn relaxte tijdloze beelden gemaakt in een modern stadspark.
Voorjaar in het park
Voorjaar in het Máximapark. Een foto serie van het Máximapark en ietsje daarbuiten op verschillende dagen in het voorjaar. Een bijdrage van Aad van der Tas.Fotoserie van het Máximapark in het voorjaar door Aad van der TasAad bracht ook een bezoekje aan de...
